שלום לכולם!
יש לי תופעה מוזרה באוטו. חלון אחורי מצד שמאל זה שבדרך כלל לא זזה מעז יציאה (=מאז יציאת) האוטו מפס יצור פיטום (פתאום/לפתע) יורד מתי שבה (שבא) לו (=לעיתים), באמצע נסיעה, או גם כאשר האוטו כבוי.
בנוסך (=בנוסף) אורות נמוחים (=האורות הנמוכים [חניה או דרך?) הפסיקו לדלוק.
מה אני יכול לעשות עלמנת לתקן את הבעיות חוז (חוץ/מלבד) מללכת למוסך.
אנא קרא את כללי הפורום הטכני!
תודה מראש.
פבל