Jump to content

פבל פ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פבל פ

  1. שלום לכולם! יש לי תופעה מוזרה באוטו. חלון אחורי מצד שמאל זה שבדרך כלל לא זזה מעז יציאה (=מאז יציאת) האוטו מפס יצור פיטום (פתאום/לפתע) יורד מתי שבה (שבא) לו (=לעיתים), באמצע נסיעה, או גם כאשר האוטו כבוי. בנוסך (=בנוסף) אורות נמוחים (=האורות הנמוכים [חניה או דרך?) הפסיקו לדלוק. מה אני יכול לעשות עלמנת לתקן את הבעיות חוז (חוץ/מלבד) מללכת למוסך. אנא קרא את כללי הפורום הטכני! תודה מראש. פבל
×
×
  • תוכן חדש...