Jump to content

ליאור סלם

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ליאור סלם

  1. שום נורה לא נדלקת
  2. שכחתי לציין שהאוטו מקרטע ברגע שאני לוחץ על דוושת הדלק ואז נכבה
  3. היום בערב האוטו נסע לי כמו טרקטור ונכבה אחרי המתנה של כמה דקות האוטו התניע אבל פשוט לא סחב ואחרי כמה מאות מטרים נכבה הנעתי אותו אבל ברגע ששמתי על הילוך והתחלתי לנסוע הוא נכבה מה הבעייה?
×
×
  • תוכן חדש...