שלום
ראשית מזל טוב ובהצלחה.
לי יש כזה אופנוע כבר 17 שנה והאמת אני די מתלבט לגבי ההמשך איתו.
האופנוע עמד 9 שנים ולפני 3 שנים החזרתי אותו למצב נסיעה, כרגע האופנוע בלי טסט ומחכה לסיום ההתלבטות.
מצרף כמה תמונות של האופנוע.
אם תרצה יש לי כתובות של רוטקס באירופה לטובת חלקי מנוע וספר חלקים.
גדי