Jump to content

Salimshadi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Salimshadi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אוקיי חברה! זה שהכניס את הGTI ברמזור זה אני..... אני מיצטער שהייתם צריכים לראות את זה...... אני מודה למי שהמציא חגורת 4 נקודות, הוא גאון. ומי שאמר שהלכה השילדה...... צדק. כן,כן בעסה לי! האוטו אצלי אוליי 3 חודשים ויש מה שניקרא חוסר ניסיון וטעיות של ילדים ומזה לומדים... ומי שאומר שלא אז הוא טועה!!!!!!!!! עברו כבר שבועיים וחצי מאז ועדיין כואב לי טילים!!!!! (גב,חזה מהחגורה) אם אתם מכירים מכון רציני ליישור שילדות אז בבקשה תעזרו לי. שאדי.
×
×
  • תוכן חדש...