שלום. יש לי דייהטסו שרייד אוטומטי שנת 93. שבוע שעבר החליפו לי פלגים וכבלי הצתה.
היום בבוקר הרכב לא מניע. יש נורות אדומות בסוויץ וכשאני מפעיל סופית את הסוויץ הנורות נכבות ואין אפילו קליק.
כמה עובדות:
1. המצבר חדש.
2. בכל זאת ניסיתי להתניע עם כבלים אבל אין אפילו קליק.
3. אין לי מושג במכונאות רכב.
לפי ההגיון הפשוט וה"אולי מוטעה" שלי אני הנחתי שהבעיה בסטרטר או בסוויץ' - משהו חשמלי עד להנעה.
אין לי מושג איך נראה הסטרטר. הוצאתי תמונה מהאינטרנט אבל לא מצאתי משהו כזה .
איך אני מאבחן את הבעיה? האם ניתן לבדוק אם מגיע חשמל לסטרטר? האם ניתן לדעת אם הוא תקוע? איך יודעים אם הסןןיץ' תקין?
אם אני הולך למוסך מה העלויות? ואולי ההנחות שלי א נכונות.
אני מתחנן שתשובות ינתנו כמו לטפש מוחלט. לא מתבייש להגיד שאני לא מבין.
תודה מראש!