שלום, שוקל לקנות מכונית קטנה מסוף שנות התשעים. ההתלבטות שלי היא בעיקר בין אופל קורסה לפיז'ו 306 (שתיהן מנוע 1400 גיר ידני). ידוע לכם איזו מכונית עדיפה מבחינת חסכנות בדלק ואמינות? לאיזו חלקים יותר יקרים? יש דגם אחר מהקטגוריה שמומלץ יותר באותה סביבת מחירים?