AMSTAF,אני מעדיף שהכל יהיה חדש ולא מ -יד 2,ובנוגע למגבר אם זה יכול לתת לי בלי סאב תוצאות הרבה יותר משמעותיות מאשר ללא מגבר ועם רמקולים אז אני יוסיף גם מגבר,בתנאי שסך הקנייה לא יעלה מעל 2000 ש"ח.
אוראל תודה על דעתך בכל מקרה וכפי שאמרת אחכה עוד לתגובות מהמקצוענים =)