Jump to content

ג'וני המהלך

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ג'וני המהלך

  1. חיפשתי ביד 2 ובקושי מוכרים שם סאבים בעזור שלי. לדעתך השילוב שבחרתי בתקציב של 2200 זה משהו טוב ? וגם אני די מחפש חנות זולה למכשירי רכב בחיפה אם מישהו מכיר ?
  2. היי ברצוני לדעת מה דעתכם לגבי הסאב הנ"ל יחסית למחירו (600 ש"ח כולל תיבה) חדש. וחשבתי להרכיב מערכת מהרכיבים הבאים ורציתי לשמוע את דעתכם: hu : pioneer deh 3050ub רמקולים :מורל טמפו 6 מגבר או JBL GTO 300 4 או רוקפורד R300 4 או משו הרבה יותר זול כמו פולס אודיו B2900 4 וסאב:סוני XS LB10S כמובן שהתקציב שלי דל מאוד ועברתי אותו כבר בכמה מאות שקלים וזה עוד ללא התקנה
  3. פחות או יותר הבנתי תודה רבה
  4. סבבה ואם לדוגמא יש לי זוג אחד של מורל טמפו,וישנו מגבר של 1000W-1200W אז כמה וואט נשאר לי לסאב ? כלומר מהי כמות הוואט המקסימלית שאוכל לשים בסאב לאותו מגבר של 1000W\1200W ?
  5. הבנתי תודה כמה יציאות צריך להיות בר"ד אם ארצה לחבר סאב בעתיד ? ואם אפשר גם בבקשה המלצה לסאב קטן ואיכותי שיתאים ל 1-2 זוגות טמפו ,ונגיד ר"ד של clarion cz200a
  6. מה לדעתך היכולות שאני צריך מהמגבר בשביל להפעיל 1-2 זוגות של מורל טמפו ? ותאמת (כלומר את האמת בשפה של וואחשים) אני די מפחד להתעסק עם היד 2 למה אני לא בדיוק יודע איך זה צריך להיראות ואיך לבדוק את זה
  7. חח ***חחח היא לא מילה תקנית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים*** כן התבלבלתי קצת אני יכול לשים זוג מקדימה וזוג מאחורה (בדלתות) התקציב סה"כ עד 1800
  8. היי ישנה אצלי בעיה שאני יכול לשים רק 4 זוגות רמקולים:2 בדלתות מקדימה ו-2 מאחורה קראתי הרבה בפורום והבנתי מורל טמפו 6 מקדימה היא בחירה די טובה אבל לא יודע מה לשים בדלתות מאחור ואם בכלל שווה לשים משהו? בעקרון אני מחפש איכות ושיהיה באס לא רע (לא מעוניין בינתיים בסאב) ואשמח לקבל עצה למגבר לא יקר ואיכותי בשביל דרישות אלו תודה
  9. AMSTAF,אני מעדיף שהכל יהיה חדש ולא מ -יד 2,ובנוגע למגבר אם זה יכול לתת לי בלי סאב תוצאות הרבה יותר משמעותיות מאשר ללא מגבר ועם רמקולים אז אני יוסיף גם מגבר,בתנאי שסך הקנייה לא יעלה מעל 2000 ש"ח. אוראל תודה על דעתך בכל מקרה וכפי שאמרת אחכה עוד לתגובות מהמקצוענים =)
  10. היי יש לי יונדאי גטס 2008 אני מחפש סאונד איכותי וחזק יחסית אני מבקש המלצות ומחירים של רדיו דיסקים ורמקולים(עדיף קומפוננט),מגברים,סאב הסכום שאני מוכן להשקיע הינו 1200-1600 ש"ח מצידי שזה יהיה גם בלי מגבר וסאב העיקר שתהיה איכות טובה וישמעו חזק ועוד שאלה קטנה מה תורם המגבר במקרה שאין סאב ? תודה מראש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...