Jump to content

SIMON7676

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SIMON7676

  1. אגב סמדר אני רציני בקשר למכתב תודה - מה הכתובת ואיך קוראים למנכ"ל או לבעלים??
  2. אני אמיתי לגמרי נכון פתחתי את החשבון פה כדי להגיב ולומר תודה.............. אני לא יודע מה היה שם בסניף חיפה - אם זה תריק שיווקי או כל דבר אחר - אבל אותי זה קנה ואני, ואני ואשתי פשוט מבסוטים והחלטנו לפרגן. לא ידעתי שהפורום זה רק להשמיץ????? אני רוצה לפרגן ולהגיד תודה ענקית שוב ושוב - זה מגיע להם אגב, אני מוכן להעלות צילום של הסכם הרכישה אם יש לכם ספקות
  3. הי סמדר - טרייד מוביל, בשבועות האחרונים אני מחפש רכב ופוגש המון פרסומים טרייד מוביל ביד2 , טרייד מוביל בעיתונות , טרייד מוביל בכל מקום..... אני חייב לציין שהתרשמתי מעוצמת הפרסום של טרייד מוביל. אז התקשרתי לטרייד מוביל וענה לי גיא, אני חייב לציין שהתרשמתי עוד יותר כאשר הבנתי שלטרייד מוביל יש גם קול-סנטר תוך כדי שיחה עם גיא שמעתי רעשים ברקע והבנתי שטרייד מוביל היא מעצמה למכירת כלי רכב. השיחה עם גיא הייתה משכנעת ונסעתי לסניף טרייד מוביל בחיפה, אני חייב לציין שהתרשמתי לטובה מהמבחר של רכבים מיד ראשונה ומפרטי. עם זאת המבצע שטרייד מוביל מפרסמת 199 ש"ח גרם לי להתקשר אך כשהגעתי לסניף פרסו בפני אופציות מימון טובות יותר מהמבצע של ה 199 ש"ח. לקחתי לבדיקה טויוטה קורולה 2008 רובוטית - הבדיקה יצאה ללא שום בעיה ( פרט לצמיג ולחור בריפוד מסיגריה) על המקום שלחו את הרכב והחלפו 2 צמיגים (למרות שרק אחד לא היה תקין). השארתי שם את הרכב הישן שלי ( יונדאי 2005 ) ועוד באותו היום נסעתי הביתה עם רכב חדש. אין לי מילים ואני מבסוטטטטט מטרייד מוביל, אני רוצה לכתוב מכתב לבעלים של החברה שלכם ולפרגן לכל המערכת מגיא - קולסנטר טרייד מוביל, יוסי ואלי מסניף טרייד מוביל חיפה - תודה מיוחדת!!! * אני אפתח שרשור משלי
×
×
  • תוכן חדש...