Jump to content

עודד מהסרטים

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עודד מהסרטים

  1. שלום רב, לפני כשנה, מישהו נכנס ברכב מאחור, ובשל כך, החליפו חלק מהשאסי, כולל הלחמת החלק לשאסי. על פי חברת הביטוח, פסקו לי ירידת ערך של 5% בלבד. מקריאה בפורומים , מתברר לי כי כל פגיעה הכי קלה בשאסי, מחייבת ירידת ערך של לפחות 15%. לפני כשבוע מכרתי את הרכב, ואז התבררה לי חומרת הפגיעה וכדי למכור, הבנתי מחברים שמורידים כ 20% ואכן מכרתי כך. האם אפשר לפנות לחברת הביטוח בבקשה לקבל החזר על ירידת ערך גבוהה יותר? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...