שלום רב,
לפני כשנה, מישהו נכנס ברכב מאחור, ובשל כך, החליפו חלק מהשאסי, כולל הלחמת החלק לשאסי.
על פי חברת הביטוח, פסקו לי ירידת ערך של 5% בלבד.
מקריאה בפורומים , מתברר לי כי כל פגיעה הכי קלה בשאסי, מחייבת ירידת ערך של לפחות 15%.
לפני כשבוע מכרתי את הרכב, ואז התבררה לי חומרת הפגיעה וכדי למכור, הבנתי מחברים שמורידים כ 20% ואכן מכרתי כך.
האם אפשר לפנות לחברת הביטוח בבקשה לקבל החזר על ירידת ערך גבוהה יותר?
תודה.