Jump to content

komadenis

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בת ים

הנקודות של komadenis

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חברה אני החלטתי סופית כמעט לקנות את האוטו... אבל רציתי לשמוע כמה דעות מה אתה חושבים על האוטו... audi a3 sportback 2.0 tfsi וכן על המנוע tfsi. ואם אתם ממליצים בכלל על האוטו שנת 2006 ב84k
×
×
  • תוכן חדש...