Jump to content

aviv1212

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של aviv1212

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה אתם אומרים על הרכב מגאן קופה - RN ידני קופה 1.6 110 כ''ס צריכת דלק? בעיות? עם כן מה הבעיות האצה מ-0-100 מה משקל האוטו ? כול הנתנויים האלה זול להחזקה? ביטוח יקר? טיפולים יקרים או זולים ?
  2. מדובר בפיאט בראבו מנוע 1600 שנת 1997-2000 האם האוטו הזה מומלץ? האם הוא רואה הרבה מוסך ? ביטוח וטיפולים זולים? צריכת דלק ? יציב בכביש ? מהנה ?
  3. פיאט בראבו מומלצת כמכונית ראשונה ? מדובר בפיאט בראבו ידנית 1.6 שנת 1996-2000 מומלצת? כמה דלק צורכת? קשה לתחזק אותה? ביטוח יקר?
×
×
  • תוכן חדש...