שלום לכולם, מבקשת התייעצות דחופה וקונקרטית.
אני מתכוונת לרכוש רכב, מחפשת רכב קטן לנסיעות עירוניות קצרות, רכב שני במשפחה. חשוב לי בטיחות (2 ילדים באוטו), אמינות (לא רוצה מוסך, מתבעסת מזה מאוד) וחסכוני (דלק, ירידת ערך).
תקציב, חשבתי על 50 אלף, עליתי ל70 ומעדיפה להעצר פה.
כרגע יש לי שתי אפשרויות קונקרטיות:
1. דייהטסו סריון 2008 19,000 ק"מ מטריידמוביל בערך ב70 אלף ש"ח כולל אחריות שנה (מחיר לא סופי כי עוד לא הלכתי להתמקח, דיברתי בטלפון)
2. סוזוקי סוויפט 2008 23,000 ק"מ פרטי (חבר של חברים) רוצים מחירון 84 אלף ש"ח
והשאלה:
האם שווה לי להוציא 14 אלף ש"ח יותר ולקבל סוזוקי מפרטי? לא תכננתי לעלות מעל ה70 אלף, אבל האם ממש ממש כדאי לי מאיזה סיבה לדעתכם? אני לא מכירה, אבל סוזוקי פרטי זה מציאה שכדאי לי לחטוף?
תודה מראש על תשובות מהירות כי אני הולכת לסגור עניינים ביום שישי...
תמר.