Jump to content

acm_93

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של acm_93

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי פולקסווגן פולו קלאסיק שנת 97 עם נפח מנוע 1600 ו100 כח סוס וגיר הילוכים ידני ויש לי בעיה בזמן האחרון: כל פעם שאני מתניע את האוטו זה כזה קופץ ואז זה כזה חלש לא יודע כאילו אין לזה כח להתניע ואם נגיד אני מוסיף מזגן או משהו הוא נכבה וצריך להתניע אותו. מישהו אולי יכול להגיד לי מה יכולה להיות הבעיה ואיפה? באיזה חלקים וכו'? תודה...
×
×
  • תוכן חדש...