Jump to content

bennyswed1

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של bennyswed1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום חבר'ה! נשבר לי הכפתור העגול באחראי על הזזת וכיוונון המראות של הרכב. יש לי רכב מסוג גולף שנת 2000. מנגנון זה אינו יקר וחלק זה דרך האייבי עולה כ-6 דולר. מישהו יודע איך מפרקים את מה שנשאר מהכפתור הישן? תודה, בני
  2. יש לי פולקסוואגן גולף שנת 2000 מנוע 1600. לאחרונה כאשר אני מכבה את המזגן יורדים לי הטורים של הרכב עד שהוא למעשה נכבה. שמתי לב שזה לא קורה בהילוך סרק אלא דווקא ב-DRIVE. עצתכם בבקשה מדוע הדבר קורה? תודה, בני
  3. שלום אנשים! אני לא יודע אם זה הפורום הנכון אבל, מישהו אולי יודע היכן ניתן למצוא את התושבת פלסטיק שמחזיקה את השפורפרת של טלפון קובע לרכב מסוג מוטורולה אפולו??? הייתי במוטורלה בקריות והם אמרו לי שזהו מכשיר ישן ולא מתעסקים עם המוצר הזה יותר, כמו כן בדקתי בחנויות סלולריות בעיר התחתית בחיפה ונענתי באותה התשובה... זהו הפלסטיק שתופס את השופרפרת. הוספתי תמונה של זה על מנת שיבינו. תודה על העזרה ! בני
  4. שלום אנשים! אני לא יודע אם זה הפורום הנכון אבל, מישהו אולי יודע היכן ניתן למצוא את התושבת פלסטיק שמחזירה את השפורפרת של טלפון קובע לרכב מסוג מוטורולה אפולו??? הייתי במוטורלה בקריות והם אמרו לי שזהומכשיר ישן ולא מתעסקים עם המוצר הזה יותר, כמו כן בדקתי בחנויות סלולריות בעיר התחתית בחיפה ונענתי באותה התשובה... זהו הפלסטיק שתופס את השופרפרת. הוספתי תמונה של זה על מנת שיבינו. תודה על העזרה ! בני
×
×
  • תוכן חדש...