Jump to content

מתן מהצפון

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של מתן מהצפון

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה אמנון, החלפתי משאבת מים לפני כחודש ביחד עם שרשרת טיימינג.. זה היה אחרי שהתופעה התחילה יש אפשרויות נוספות?
  2. ברשותי סיטרואן סקסו ידני בנזין 1400 ממשנת 2002. לאחרונה לעיתים לאחר חצי שעת נסיעה בין עירונית נדלקת נורת החום של הרכב והמאווררים עוברים למהירות מקסימלית. בבדיקת העניין כשזה קורה הרדיאטור קר ושעון החום מראה חום תקין העולה כמובן אם הרכב עובד בעמידה. ניסיתי להחליף היום טרמוסטט אך הבעיה לא נפתרה. המאווררים עובדים באופן תקין. למישהו יכול להיות מושג מה הבעיה?
×
×
  • תוכן חדש...