Jump to content

crossfire srt6

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של crossfire srt6

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. צהריים טובים חברה. יש ברשותי רכב מסוג קרייזלר קרוספייר ויש ברכב מערכת מקורית שאני שמתי בחול בתוספת תשלום של אינפיניטי עכשיו הבאתי פאנל חדש של פיוניר ואני רוצה להרכיב במקום מה שיש. המכשיר מתאים והכל בסדר אבל מכיוון שיש סאבים ומגבר מקורי מובנה צריך דבר שנקרא עוקף מגבר ואמרו לי שעלות שלו זה 900?! זה ייתכן? אני לא רוצה לעקוף את המקורי אני רוצה רק להחליף פאנל..מה אפשר לעשות?? מישהו מוכר כזה משומש אולי? ואיך זה נקרא באנגלית אולי אני יביא את זה מחול במחיר יותר הגיוני...תודה רבה למי שיכול לעזור לי ואולי אפילו לצרף לינק מאיביי או משהו ואני ירכוש את זה. תודה ענקית ושבת שלום. מושיקו
×
×
  • תוכן חדש...