Jump to content

erik20020

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של erik20020

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נקודה. סוף
  2. מצטער. לא הבנתי בכלל את פשר הדיון הזה? אתה מעוניין להתאים גיר למנוע, משני יצרניות שונות, עם מטרות שונות (הנעה אחורית\קידמית) כדי לחסוף בעלויות? לא יותר הגיוני ליבא גיר מתאים למנוע הרצוי. לכל יצרן היום יש לו מעט גירים ומנועים בשלל תצורות והתאמות.
  3. אני די בטוח שמדובר במצלמות אבטחה.
  4. שלום לכולם אני אריק בן 32 מהצפון היפה. נוהג על סיאט לאון 20VT.
×
×
  • תוכן חדש...