הבהרה לשתי התגובות,
כשניגש אלי השוטר ושאל לפשר העניינ, ציינתי החלפתי מוזיקה(זה גמ מה שהוא רשמ בתובת הנהג בדוח) ולא הגיב לאופנ שבו הצגתי לו את המכשיר, הוא לקח את הרשיונ והלכ לניידת, בדיעבד הסתבר שניגש לרשומ דוח.
ובקשר לככ שהדוח הוא על שימומ בטלפונ, נכונ שזה מה שמצוינ בדוח, אבל לא היה בסביבתי שומ טלפונ נייד(היה בתיק במושב האחורי), ככ שזה נראה לי אבסורדי משו.
בגלל זה אני מתעניינ אמ מישו מכיר את החוק והוא במפורש מדבר של שימוש בטלפונ נייד או דברימ נוספימ שנכנסימ תחת ההגדרה.