שלום.. אני ילד בן 15 שמחפש לקנות חיפושית ישנה (שנות ה70) ולשפץ ולטפל בא ביחד אם אבא שלי... עכשיו יש לנו פלוס מינוס 500--6000 שקל בשביל לקנות את האוטו, ולפי המצב שלו נראה כמה נצטרך להוציא בשביל לסדר אותו לפיקס...
אתם המומחים אז אולי תוכלו לעזור לי:
1.מאיפה לקנות בתקציב הזה
2.כמה בערך יעלה לסדר אותו למצב נסיעה עמיד
אם מישהו במיקרה מכיר מוכר מאזור המרכז, אשמח להצעות ולהפניות..
תודה רבה: גור.