Jump to content

ak2

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ak2

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום.. אני ילד בן 15 שמחפש לקנות חיפושית ישנה (שנות ה70) ולשפץ ולטפל בא ביחד אם אבא שלי... עכשיו יש לנו פלוס מינוס 500--6000 שקל בשביל לקנות את האוטו, ולפי המצב שלו נראה כמה נצטרך להוציא בשביל לסדר אותו לפיקס... אתם המומחים אז אולי תוכלו לעזור לי: 1.מאיפה לקנות בתקציב הזה 2.כמה בערך יעלה לסדר אותו למצב נסיעה עמיד אם מישהו במיקרה מכיר מוכר מאזור המרכז, אשמח להצעות ולהפניות.. תודה רבה: גור.
×
×
  • תוכן חדש...