היי,
יש לי פיאט פונטו שנת 2001, קניתי רכב אחר לכן הפיאט עמדה בחנייה. כמובן שבהתחלה הקפדתי להניע מדי פעם את הרכב כדי שהמצבר לא יגמר. לאחר מספר ימים ניסיתי שוב להניע את הרכב אבל לצערי המצבר נגמר אך בשלב הזה עדיין היה סטרטר אז הנעתי אותו בדחיפה. לאחר מספר ימים נוספים ניסיתי להניע שוב את הרכב אבל כבר אז לא היה מצבר וגם לא סטרטר. השאלה שלי היא האם ניתן להניע את הרכב עם כבלים? אם לא מה ניתן לעשות כי לרכב אין ביטוח גרר. תודה מירב