Jump to content

jm4all

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jm4all

  1. ליסינג הוא כבר לא אופציה. (מעבר עבודה) הצעות נוספות?
  2. הייתי מת לרכוש את הפריוס, אבל היא באמת גדולה לי על התקציב. איך הקורולה הרובוטית בהקשר? ומה דעתכם על הסוויפט?
  3. אהלן כולם. אני מחזיר את רכב הליסינג החביב שלי, ומחפש עכשיו תחליף. אשמח לשמוע את דעתכם והצעותיכם. קצת נתוננים: מחיר יעד: עד 60,000 ק"מ לשנה: ~40000 (אני גר רחוק ועולה לאיזור ירושלים) מה חשוב לי: 1. נוחות נסיעה 2. בטיחות. 3. אמינות (אין לי כוח למוסכים כל שני וחמישי) 4. עלות אחזקה כוללת (בפרט, דלק, טיפולים, ביטוחים וכיוב) כרגע אני שוקל רכישת מאזדה 3 (איזור שנת 2005). הסתכלתי גם על רכישת טויוטה פריוס. מחירה הרבה יותר יקר, אבל לאחר שנה הפרשי עלויות הדלק מצמצמים את ההפרש משמעותית. כיוון שלא הייתי רוצה לחרוג מאד במחיר ההתחלתי, תהיתי האם יש לכם הצעות מעניינות. האמת היא שאין לי צורך ברכב משפחתי (זוגתי ואנוכי ללא ילדים), אז גם רכב מיני-משפחתי הוא אופציה מעניינת, כל עוד הוא נוח ולא נורא חלש (עליות לירושלים, כאמור). תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...