Jump to content

paz1712

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של paz1712

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. צהריים טובים, אתמול נסעתי תחת גשר שהצטברו בו מי גשם ומולי הגיע רכב שנסע בפראות והשפריץ כמות גדולה של מים. היום בבוקר כשהתחלתי בנסיעה, הרכב החל לתת כמו פולסים ולקרטע. באיזשהו שלב זה קצת נרגע אך כל כמה זמן זה קרה שוב. ניסיתי לבדוק האם מדובר רק במהירות נמוכה אך גם בהילוך חמישי האוטו קירטע מעט. לאחר שהאוטו עמד ארבע שעות בשמש, החלתי בנסיעה הביתה ושוב האוטו קירטע אך לרוב זה היה בין ההילוך השני לשלישי. מה יכולה להיות הבעיה? הבנתי שיכול להיות שהמים חדרו למערכת החשמל של האוטו וצריך לייבש את הפלגים. כיוון שאני לא בטוח איך עושים את זה, אמרו לי לתת לזה להתייבש. האם הדבר נכון? ואם לא, מה עליי לעשות? תודה רבה מראש פז
  2. ערב טוב, ברשותי סיטרואן סקסו 98 ואני מעוניינת להגיע למוסך שיבדוק את האוטו בעקבות רעשים מהמנוע. אני מאזור הקריות כך שאשמח לקבל כתובת או שם של מוסך הנמצא באזור. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...