אני שוקל לקנות יונדאי גטס משומש (מודל 2006 ומעלה). באופן כללי, הדגם נראה מתאים לצרכי. בדקתי שני דגמים: GLF 1400 ו- GLF 1600 (לא GLS אלא GLF כן, יש דבר כזה בנפח מנוע 1600)
ה- 1400 הרגיש חזק מספיק בעליות ובתאוצות, אבל תמיד רוצים יותר..., אז בדקתי את ה- 1600. ציפיתי למנוע רגוע ושקט יותר, אבל מצאתי ההפך - זה הרגיש קצת כמו אוטו על קפאין - תגובות "עצבניות", תאוצות חזקות, עודף כוח, הרגשה שהכל קטן עליו. בזמן נסיעה איטית בעיר, הרגשתי שהמנוע נכנס ויוצא מרעידות (לא רץ שקט וחלק).
יש למישהו נסיון עם מכונית כזו? האם נשמע שהמנוע פשוט לא מתאים לשאר המערכות, שבנויות למיני?
חוץ מזה, האוטו נראה מצוין.