Jump to content

niv.dob

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי niv.dob

  1. שלום, כבר שבוע שאני מנסה למצוא איפה הפלאגים נמצאים במיצובישי לנסר 2005 המנוע הוא SOHC 4G18 אני מאוד אשמח אם משהו ידע איפה הם נמצאים ואיך להחליף אותם.
×
×
  • תוכן חדש...