אהלן ronaldo17,
אני רואה שאתה ממליץ על ליאנה 02' אבל ראיתי שאתה לפני איזה שנה וחצי התמודדת עם בעיית הכיבוי הידועה של דגמי 2002...
אשמח אם תשתף כיצד הצלחת לפתור את הבעיה - גם אני כעת תקוע עם זה כבר מספר חודשים (הוחלפו כבר 2 חיישנים)
מקווה לשמוע חדשות טובות
vova28