Jump to content

asfir

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asfir

  1. שלום רב, שרשור על מקרה זה פתח המשרשר גם באתר גיפולוג עם הכותרת: "בולמי בילשטיין לא עושים את העבודה". לאחר התייחסותה המקצועית של חברת אספיר, כולל תמונות הבולמים של הלקוח, אודה הלקוח שהמעיכה בבולם שיצרה את השבר, הינה כתוצאה מההתקנה והשימוש. בשלב הזה, הוסט הדיון לנושא השירות והאחריות. הלקוח תוהה מדוע חברת אספיר אינה מחליפה לו את הבולמים, או מפצה אותו או משתתפת איתו במימון חדשים. הדיון הנוכחי כבר נפתח עם כותרת שונה. עניין האחריות. עניין בולמי בילשטיין "שלא עושים את העבודה" כבר לא מוזכר. תאור המקרה ע"י המשרשר מאד מפורט ...: "הבולם נשבר". אנו בתחושה שהמטרה הברורה והעקבית של המשרשר הינה לפגוע בעסקיה של חברת אספיר. לכן, אנו בהחלט מתלבטים בנוגע להעברה לבדיקה משפטית. למען הסר ספק (ואין בכך כל חדש): חברת אספיר מעמידה אחריות של שנה על בולמי בילשטיין כל עוד מדובר בתקלה של הבולם, כשל שנוצר במסגרת מעטפת הביצועים הנרחבת של הבולם. לשמחתנו אנו חיים במדינה חופשית ולכולנו הזכות לחשוב ולהגיד את שעל ליבנו, כל אחד בדרכו. כך שמבחינתנו, דעתם העניינית של שאר המגיבים לגיטימית, גם אם הינה מנוגדת לדעתנו. מותר לכל אחד לראות את הדרך שבה צריך לתת שירות ולנהל עסק, ע"פ השקפת עולמו וע"פ הדרך שבה כל אחד מנהל את עסקיו. לעניין המקצועי: שיטת העבודה של בולמי המירוץ בעולם הינה בשיטת המונוטיוב - גוף הבולם הינו המוביל של יחידת הכח הפנימית. לכן, כל מכה פיזית בגוף הבולם (כפי שניתן לראות בתמונה), תביא לקריסה טכנית כזו או אחרת. במקרה הנ"ל, כפי שניתן לראות בתמונות, גוף הבולם נמעך בדיוק במקום שבו נמצא החוצץ (החלק שמפריד בין השמן והגז), אשר נתקע או נתפס. כתוצאה מהמעיכה ובעקבות זאת, בזמן כניסה של מוט הבוכנה פנימה, לא היה חופש דינאמי שנותן אזור הגז, נוצרה נעילה הידרוסטטית של שמן שעצרה את מוט הבוכנה מלהיכנס ואז נוצר שבר טכני. כל בולם העובד בשיטת מונוטיוב שמקבל מעיכה מסוג כזה, יכשל. שלא לשביעות רצונו של הלקוח, הוא עודכן שבמקרה הנ"ל לא ניתן לממש אחריות מהיצרן. במידה וניתן היה, אספיר היתה מממשת. אך כפי שניתן לראות הבולם פסול ולא ניתן לתקנו או לשקמו. בברכה חברת אספיר
×
×
  • תוכן חדש...