במז"ט התחדשתי בסיאט איביזה סיגנו ברמת גימור סטיילנס, 3 דלתות אוטומטית.
השאלה היחידה שיש לי, ברכב כ"כ מודרני, ייתכן כזה מצב שאין אור בתא המטען?
יש אור בכל מקום אחר (תא כפפות, קבינה), וזה מה שמוזר. ייתכן ופספסתי את המנורה?
חיפשתי בכל מקום, וגם בספר הרכב כתוב שיש (רק כתוב שזה הכי מוזר).
תודה,
דורון