זה לא חריקה כזאת של רצועות מין המזגן או אלרנטור, ואין שום נורת חיווי על מערכת פליטה, זה התחיל פתאום בלי סיבה. מה יכולה להיות הבעיה? וזה לא משפיע על האוטו מלבד השריקה הזאת שמשנה את הטון שלה לטורים יותר גבוהים יחד עם הסלד מין רעש כזה כמו של מכונית פורמלה.
החליפו פילטר אוויר פחות מחודש בטיפול 10K אבל רק עכשיו התחיל לעשות רעש אז לא יודע אם זה קשור.
צריך ללכת למוסך או אפשר להתעלם מזה?
תודה לעונים.