Jump to content

אורי טיסר

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של אורי טיסר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. זה אשכרה העניין.. חיפשתי מוט מייצב בכל חור בצפון ולא מצאתי אז כשכבר אמרו לי שיש- שיהיה 300 שקל. העיקר שיהיה..
  2. ביררתי בסביון חלפים ובמז-חל ובכל חנות חלפים בצפון. לאף אחד אין מוט מייצב וגם אי אפשר להזמין. כנראה לא מביאים יותר לארץ. ובעניין המחיר, מוט חדש עולה 560 שקל ( אבל אין ) היום הייתי בדליית אל כרמל (תודות ליאקוזה דרגון) קניתי שם מוט ב300 שקל. לא התמקחתי, אולי הייתי יכול להוריד קצת במחיר. בכל מקרה, אני מקווה שהכל ילך בסדר והמוט יתאים כי כבר נמאס לחפש בכל הארץ..
  3. תודה רבה! אני אברר אצלם!
  4. מישהו מכיר פירוקיה באזור הצפון שיש לה חלקים של סובארו ג'אסטי? מוט מייצב אם להיות ספציפיים..
  5. וגם אין לי בעיה להגיע למרכז
  6. אני מהצפון. עמק יזרעאל. הג'אסטי שנת 94. אתם יודעים איפה אפשר להשיג מוט כזה או ליישר אותו?
  7. נסעתי עם הג'אסטי שלי בשטח ועברתי בור שלא הבנתי כמה הוא עמוק. התפרק המוט מייצב. כשניסיתי לחבר אותו הבנתי שהוא קצת עקום ולא מתיישב כמו שצריך. התחלתי לחפש ולברר בעניין. אמרו לי שאי אפשר ליישר מוט מייצב כי הברזל חזק מדי. אני קצת ספקן בעניין כי זה עיקום קל ואולי יש מקומות שמתעסקים ביישור ברזלים כאלה. חוץ מזה, אני מחפש מוט מייצב ופשוט לא מוצא. כל מרכז חלפים או מוסך שאני מתקשר אליו אומר שאין לו. אם למישהו יש הצעות הערות והארות אני מאוד מאוד אשמח
×
×
  • תוכן חדש...