שלום,
אני מבין ברכב בצורה מאוד בסיסית
(בקיצור, לא משהו).
לאחרונה, ברכב שלי כל הזמן חסר מים והאוטו מתחמם. ממלא 2-3 לי' כל יומיים - שלושה וזה חוזר על עצמו כאשר אני רואה שמתחמם אז ממלא. (כשאני ממלא מים תמיד הפקק מלא בלכלוך - בוץ כזה)
בנוסף, עוד משהו חדש הוא שכשאני מניע אז האוטו משתנק, המנוע רועד ונכבה, אני צריך לפמפם כדי להניע טוב.
הלכתי למוסך לרדיאטורים, עשה ניקוי של המערכת ואמר שהייתה בעיה של לכלוך. התשרתי אליו לאחר שהבעיה לא נפתרה, אמר שכנראה יש לחצים במנוע וסופו של הראש מנוע קרוב.
א. האם זה נכון?
ב. האם שווה להשקיע ברכב כעת (טיפול, טסט, תיקון תאונה קטנה של 1000 ש"ח) בידיעה שיצטרך לעבור טיפול ראש מנוע?
תודה רבה מראש
אליאב