Jump to content

DiSi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DiSi

  1. שלום לכם, מעוניין לקנות, Audi A4 2005 1.8T B7 Audi A4 שנת 2005, מנוע 1800 טורבו, הדגם הוא B7 (הדגם החדש עם הגריל הגדול) הרכב הקודם שלי היה מאזדה 6 שנת 2003 מנוע 2000.. רכב תענוג.. רק שהיה שותה דלק.. מה אומרים על האודי? לפי מה שראיתי בנתונים היא שותה הרבה פחות מהמאזדה, והאם יש בדגמים האלה בעיות מיוחדות? והאם מישהו שמע או ראה איפשהו מישהו שמוכר? לא מצאתי הרבה כאלה למכירה.. תודה רבה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...