לגבי החלפת נורת קסנון במאזדה 6 פרימיום 2300 שנת 2008 צורה ישנה (מגיע מקורי עם הרכב בדגם הזה)
משהו שולט בעניין הזה ??
אני חושב הבעיה היא בבית נורה.. כוון שנורה תקינה שדולקת בצד השני לא דולקת בצד זה
אגב.. גם החלפת הנורה עצמה היא עניין שצריך להכיר.. זו לא פעולה פשוטה אבל בזה אני דווקא מנוסה כך שאם משהו צריך עזרה בעניין.. אשמח לעזור