Jump to content

יניבא007

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של יניבא007

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. Antonberg שלום אתה יכול לומר לי לי איפה סידרת את זה אם תוכל להודיע לי את זה בטלפון 0522-556007 בשעה הקרובה (יום ד 11:15) אני ממש אודה לך זה דחוף מאוד אני בדיוק בדרך החוצה לקנות נורה .. בנסיון לטפל בזה תודה רבה
  2. היי חבר'ה השאלה שלי היא מי יודע לתקן.. להחליף.. לסדר את הבית נורה במאזדה 6 פרימיום 2006-2008 שזה הגוף הזה בצבע אדום שתופס את הנורה עצמה ושמחוברים אליו 2 חוטי חשמל מקבילים עבים יחסית או שיודע לזהות בעיות במקרה של נורה תקינה שלא נדלקת רק בצד אחד תודה יניב טלפון 0522.556007
  3. לגבי החלפת נורת קסנון במאזדה 6 פרימיום 2300 שנת 2008 צורה ישנה (מגיע מקורי עם הרכב בדגם הזה) משהו שולט בעניין הזה ?? אני חושב הבעיה היא בבית נורה.. כוון שנורה תקינה שדולקת בצד השני לא דולקת בצד זה אגב.. גם החלפת הנורה עצמה היא עניין שצריך להכיר.. זו לא פעולה פשוטה אבל בזה אני דווקא מנוסה כך שאם משהו צריך עזרה בעניין.. אשמח לעזור
  4. היי חברה נכון להיום - אפריל 2012 החלפת מנורת קסנון במוסך מורשה עולה 1000 שח לפני כל התמכחות או משא ומתן ומנסיוני בעלי מוסכים ילכו לקראתכם מעל ומעבר שהם יכולים (למרות שהם די כפופים למאזדה) בגלל שהם מודעים לתחרות ולתחליפים בשוק יוסי מצא פתרון יפה כשבדק מחירים ומצא חנות.. כשלי נשרפה מנורה עשיתי את אותו דבר.. לי אישית עלתה הנורה 250 שקל.. נראה לי כי היא נורה סינית.. בחנות חלפים לרכב למי שמכיר את הנושא יותר טוב ממני יש לי שאלה אחרת -- יש לי בעיה.. נראה לי עם הבית נורה פשוט מאוד.. נורה תקינה עובדת לי בצד אחד ולא בצד שני משהו יודע איך לטפל בזה ??
×
×
  • תוכן חדש...