היו לי בעיות התנעה וחשמל ששיתקו את האוטו ממש במהלך נסיעה, לפני שנה וחצי. בסוף הכנסתי למוסך ליטל, מצאו בעייה בשסתומי הגיר , החליפו ומאז הכל היה בסדר. עלה הרבה כסף ולקח להם הרבה זמן.
כעת שוב פעם התחילה בעיית חשמל, מתניע קשה וגם איפס את תצוגת שעון הזמן ברכב. כך גם התחילו הבעיות בפעם שעברה.
למישהו יש ניסיון, מידע, מה לעזעזל העניין?
האם כדאי ללכת למוסך מורשה (ליטל) או למוסך המרכזי של היבואן?
תודה