טוב, אז ככה...
פניתי לטריידמוביל, ושם הפנו אותי למוסך בחולון (אני גר בחדרה, קצת רחוק) הנקרא 'מרכז הגירים'. בעל המוסך עשה את בדיקות המחשב, והנסיעה שלו והגיע למסקנה וסת לחץ שמן של הגיר לא תקין ויש צורך להחליף אותו. החליף אותו בגדר אחריות בעבודה של שעה וחצי לערך ושיחרר אותי הביתה.
אני לא יודע אם התקלה סודרה באמת, משום שזו תקלה שהייתה מופיעה פעם בשבוע בערך, אז אני אדע באמת השבוע אם הכל בסדר.
חשוב לי לציין, שטריידמוביל לא התנערו מהאחריות, וגם מרכז הגירים בחולון טיפל בתקלה בהקדם.