Jump to content

פרידריך

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פרידריך

  1. שלום חברים, עברתי לפני שבוע שיפוץ גיר אוטומטי למאליבו 2008 במכון גירים. מאז השיפוץ מתעוררת כל יום תקלה חדשה: רעש ברוורס רעד ברוורס רעד בנסיעה רגילה רעד בעלייה + התחממות בגלל שהתקלות באות והולכות ואין תקלה אחת נמשכת, בעל המכון גירים טען כנגדי ש"המחשב לומד את הגיר" ו"זה יסתדר". אשמח לשמוע את דעתכם על האבחנה הזו.
  2. תודה רבה! אני אלך על הרגוע, אוהב שלווה בנסיעה.
  3. אני ממש בור בנושא, מאוד מבקש עזרה, אני מתלבט בין ברידג'סטון למישלין, מישהו מוכן להאיר את עיני?
  4. איזה יצרן מומלץ? (שברולט מאליבו) תודה רבה, פרד.
  5. לאחר 10 שנים של טיפולים קבועים באחד המוסכים המורשים, אך בעקבות שרשרת של אכזבות קשות ומתמשכות מאותו מוסך אני רוצה לעשות מעשה ולהחליף מוסך לקראת טיפול 200 אלף הממשמש ובא. האם מישהו מחברי הפורום היקרים יכול לתת לי המלצה כזו? האם יש למישהו מושג כמה אמור לעלות לי הטיפול הנ"ל? 10 שנים הייתי תקוע עם אותו מוסך, אין לי מושג מה הולך בעולם. כאמור, סוזוקי בלנו שנת 97, טיפול 200 אלף. תודה וחן חן.
×
×
  • תוכן חדש...