Jump to content

צחי_בום

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי צחי_בום

  1. אשמח אם תפרט למה לא "סוני" קשה ביותר למצוא את הדגם שך אלפיין שהבאת כאן. אולי קישור?
  2. אני זקוק לדיבורית BT ברכב שמתי לב שיש הצעות לרדיו כולל BT מובנה. האם כדאי שני הדברים במשולב? האם יש המלצות לדגמים מוצלחים באופן מוכח (או כאלו שממש לא כדאי לגעת) חן חן
  3. כן. כך המצב היום, אבל כשאמכור MPV יהיה בן 10 וקרניבל יהיה בן 6 זו נקודה אחת. השניה, עלויות.
  4. שלום לכולם, אני מתלבט בין מאזדה MPV שנת 2004/5 לבין קרניבל הצורה החדשה שנת 2007 עם הסטורית השכרה כך שהמחיר די זהה. ההתלבטות לעניין אמינות, ועלויות תחזוקה וכן מה יהי עדיף כשארצה למכור את הרכב בעוד שלוש שנים. כידוע, MPV אחרונים הגיעו ארצה ב 2007 ומצד שני, רכב עם עבר של השכרה (אפילו ק"מ נמוך), מרתיע קונים רבים (או שלא?!) אודה על תגובתכם,
×
×
  • תוכן חדש...