הכנסתי את הרכב למוסך לתקן מכה קטנה בטמבון האחורי שמישהו נתן לי, עם זאת, כשהוצאתי את הרכב התחלתי לגלות ניסים ונפלאות... קודם כל העבודה חאפרית ועל הפנים בצורה בלתי רגילה, יש מלא מלא שקעים בצבע ונזילות שהתייבשו והטמבון גם לא הורכב טוב בקיצור עבודה חובבנית מאד, אבל זה עוד מילא. מה שממש מפריע לי זה שכל האוטו חזר עם שריטות ומכות בכל מיני מקומות שלא קשורים לטמבון האחורי, לדוגמא על הדלתות הקדמיות, מכסה המנוע וכו', ועוד יותר הגיע עם כתמי שיזוף כזה והבדלי צבע בכל מיני מקומות שגם לא קשורים לטמבון כמו על המגן גשם ומעליו על הגג, על הבגאז' העליון וגם כל השמשה האחורית נהייתה כמו ערפל כזאת.. בנוסף יש כתמי נזילות צבע גם על הגג ומעל מגני הגשם, למה הוא היה צריך לצבוע שם, מה קשור שיש שם נזילות צבע יבשות? מישהו יכול לפענח את הניסים ונפלאות שקרו כאן? ההשערה היחידה שיש לי זה שקרה איזה נזק רציני לרכב שניסו להסתיר בכל מיני דרכים.. יש למישהו רעיון גם מה אפשר לעשות? חשבתי על להביא שמאי רכב הוא יוכל אולי לפענח..