Jump to content

.nati.s

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי .nati.s

  1. אין פה מישהו שמבין בגיר ידני..?
  2. שלום לכולם אני חדש בפורום ואני גר באיזור הקריות.. התרשמתי לטובה מהפורום ולכן מיהרתי להרשם ועכשיו לעניין: לפני שבוע רכשתי סופר לאנסר 97, ידנית, יד 01 , 153 אלף ק"מ , בקיצור במצב נחמד מאוד.. עכשיו לפני כמה ימים הרגשתי שאני מעביר הילוכים אומנם הם נכנסים אך לא בצורה רכה יש חיכוך מסויים שמשום מה לא הרגשתי בזה שקניתי את הרכב ... ורציתי לדעת אם אתם חושבים שזה קשור לקלאץ' כי הוא מעט גבוה והחיכוך מגיע בשלב די גבוה שלו (למשל אני יכול ללחוץ רק על חצי קלאץ וההילוך יכנס רגיל בדיוק כמו שאני ילחץ עד הסוף). האם הקלאץ או הגיר לא תקינים?.. יש דרך לגרום לחיכוך בין המצמד לתיבת הילוכים להגיע מוקדם יותר.? כי זה גם משפיע על הסחיבה של הרכב.. או שאין ברירה אלא להחליף קלאץ...
×
×
  • תוכן חדש...