תאמין לי, אני האחרון שמתנהג כמו הישראלי המצוי, טוב, לא האחרון, אבל בין האחרונים.
האם יש איזשהן השלכות לגבי ההחלפה הזו/התקלה הזו?
קצת מבאס, יעבור, אני יודע.
אני בטוח שגם אתם לא הייתם נהנים בסיטואציה הזו... ולכן שאלתי האם מניסיונכם מישהו כאן נתקל במצבים דומים ויודע כיצד להתנהג.
תודה ושבוע טוב