Jump to content

shorama

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shorama

  1. האם אני אוכל לעלות אם אופל קורסה 1.2 את העליות הגדולות כמו שיש בחיפה אם 3 או 4 אנשים בפנים ואיך היא טיסה בכלל על הכביש האם שווה לקנות אותה או לא
  2. אני נהג מעוניין בקניית רכב בתקציב עד 10 אלף איזה אוטו שווה ליקנות כדי ללמוד לנסוע שיהיה חיסכוני
×
×
  • תוכן חדש...