Jump to content

Don_Gil

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Don_Gil

  1. יש לי שתי בעיות בסקלה של המהירות.. הבעיה הראשונה היא שהמהירות קופצת.. הבנתי שזה איזשהו קבל שצריך לחזק או פשוט להחליף אם אפשר הסבר מפורט.. התקלה השניה אצלי היא שהאור בסקלה ממש חלש.. הוצאתי לגמריי את כל הסקלה החלפתי את הנורות הקטנות ועדין האור חלש למה!?
×
×
  • תוכן חדש...