Jump to content

nirelbs

  • פרסום הודעות

    31
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות nirelbs

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. תודה. יש להשיג בארץ במחיר נורמלי? יש לי טסט בעוד שבועיים ועם נורית דלוקה, אני לא אוכל לעבור
  2. נורית של כרית אויר דלוקה קבועה. לאחר איפוס נדלקת שוב. קוד תקלה שאני מקבל B0081-39 ניסיתי לנתק את הקונקטורים מתחת לכיסאות ולרסס בספריי מגעים וזה לא עזר. מה אומר קוד התקלה? ואיך אפשר לפתור? תודה
  3. ישנו איזה שרשור מלפני כמה שנים שדיבר על הבעיה הזאת בסיטרואן. גם לי הייתה את הבעיה הזאת - סיפור של 500 ש"ח בערך. מדובר בריתוך קטן שמשתחרר בסעפת פליטה. צריך לפרק את צינור הפליטה מהסעפת ולרתך את מה שהשתחרר מבפנים. דבר נוסף שיכול להיות זה ממיר קטליטי שהלוחות בתוכו התפרקו, אך אז זה היה מתלווה להודעת שגיאה על ממיר קטליטי.
  4. אני מעוניין לרכוש רכב ממגרש "טרייד אין קארס דיל" בהוד השרון. מישהו יכול לתת לי חוות דעת אמיתית או המלצות , מניסיון אישי עם מגרש זה? כי כרגע, הוא לא נראה כל כך אמין. לאחר חיפוש באינטרנט, אני מוצא בטוקבקים ובפורומים שונים - "רק דברים טובים" על המגרש הנ"ל. אני כותב במרכאות, כי זה ברור לכל מי שקורא(ולא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין) את התגובות "הטובות" על המגרש - מבינים ישר שאלו תגובות של בעלי המגרש או עובדים מטעמו.
  5. שלום לחברי הפורום. האם מישהו יודע לספר לי על תקלות/"מחלות" נפוצות או ידועות לרכב דודג' קאליבר 2007? עלויות טיפולים ואחזקה? דברים שכדאי לבדוק ולשים לב יותר, לפני שאני רוכש את הרכב אשמח לתשובתכם
  6. אז ככה: הרכבתי את רביעיית הצמיגים הנ"ל. בסכום של 1500 ש"ח. הצמיגים טריים (שבוע 33 של 2013) אין לי עדיין מסקנות לגבי הצמיגים, אבל התחושה היא של נסיעה נוקשה - אני מרגיש כל סדק ואבן בכביש. לגבי האחיזה - עדיין לא יצא לי לבחון את הנסיעה במהירות ובסיבובים. אעדכן בהמשך.
  7. אני מחפש רביעיית צמיגים לסיטרואן C5 2006 כרגע יש לי מישלין 93V שעבר זמנם התקציב שלי מוגבל ולכן אני מחפש משהו שלא יעבור את ה 2000 ש"ח, אך עם זאת יהיה מספיק טוב ובטיחותי. לגבי צימיגי הMAXXIS , שמתי לב שהם בדירוג אנרגתי נמוך יחסית (דלק - F/G , אחיזה בכביש רטוב -C) רציתי לדעת עד כמה זה משפיע נושא הדירוג?
  8. תודה לכולם על התגובות. אני אדבר ביום ראשון הקרוב עם מנהל המוסך על העניין ואעדכן אתכם בהתפתחות. אם זה לא יעזור אני אפנה לאיגוד המוסכים ואגיש תלונה בנושא
  9. שלום יש לי סיטרואן C5 2006. לפני מספר שבועות הכנסתי את הרכב למוסך המרכזי בירושלים בכדי לבדוק בעיה של קירטועים, הנעה קשה, התראת לחץ שמן מנוע נמוך והתכבות של הרכב. לאחר בדיקת מחשב נאמר לי שיש להחליף את חיישן גל הזיזים שאחראי על הטיימינג. החיישן הוחלף בעלות של אלף ומשהו ש"ח. לאחר שהרכב חזר אלי שמתי לב כי אותם סימפטומים של בעיות ברכב נשארו בדיוק כפי שהיו. הכנסתי את הרכב לפני כשבוע שוב למוסך ע"מ שיבדקו מה הבעיה. חזרו אלי לאחר יום ואמרו לי שהמחשב לא נותן התראות ולכן אני צריך עכשיו לשלם סכום נוסף ע"מ שיבצעו בדיקות מכאניות לרכב - אישרתי את התשלום. לאחר כשבוע שהרכב במוסך והם טוענים ש
  10. תודה אורן תשובה מהירה ולעניין. שכנעת אותי... אני אצור אתך קשר במהלך השבוע ע"מ להביא את הרכב אליך
  11. מסכים עם Tuval אני גר באזור ירושלים ויש לי בעיה דומה בגיר (כתבתי על כך השבוע בפורום). אני מוכן להגיע עד לחולון לטיפול בבעיה אך ורק אם יהיו קצת יותר פרטים - כולל הערכת מחיר גסה כמובן ללא התחייבות- הרי בסוף הכל סובב סביב עניין התקציב. אין לי בעיה שזו תהיה פרסומת סמויה או לא - רק שתהיה יעילה ותשכנע בצורה טובה יותר לקוחות להגיע למוסך של אורן. אורן - תאמין לי, זה רק יעשה לך טוב!
  12. שלום לכולם. יש לי בעיה בגיר סיטרואן C5 מנוע 2.0 שנת 2006. הרכב עשה 155,000 ק"מ. אני יודע שיש עשרות, אם לא מאות שרשורים שמדברים על הבעיות השונות של הגיר. אבל לא הצלחתי למצוא שרשור על הבעיה שיש לי. הגיר עובד תקין (אין חיווי על תקלת גיר) פרט לבעיה הבאה: מצב ידית ההילוכים D -כאשר אני מאט את הרכב ממצב נסיעה ועד למצב של עמידה, אני מרגיש שהגיר מוריד הילוכים וכשאני מגיע למצב עמידה, הגיר מעביר אותי למצב של N - אין חיווי בלוח השעונים למצב N אבל זה המצב. אני רואה D. כשאני רוצה להתחיל מחדש בנסיעה, אני לוחץ על דוושת הגז והרכב לא משולב להילוך ואז אני מרגיש מכה חזקה בגיר והגיר משלב הילוך והרכב מת
  13. זה בסה"כ +/- של הנורות שנמצאות בתוך הגלגלת בשביל לראות את מצב התריס, יש נורות בתוך הגלגלת.
  14. התקלה יכולה לבוא וללכת לסירוגין. יתכן ומדובר בחיישן גל זיזים תקול. נמצא בחלק העליון של המנוע, ליד ה- coil מחיר מקורי בחברה - 570 ש"ח מחיר חליפי - בסביבות 250 ש"ח.
  15. יש לי בעיה שמזכירה את הנושא הנ"ל ברשותי C5 2006 2.0 לפעמים, כשאני במצב D ואני נעמד עם הרכב, הגיר עובר למצב של ניוטרל - אך אני עדיין רואה בצג D. אני נותן גז ואז הגיר מקבל מכה ונכנס להילוך ראשון. האם הטיפול בבעיה הוא התעסקות עם השסתומים האלקטרונים??
×
×
  • Create New...