אני ובעלי רוצים לקנות פורד פוקס 2006 אוטומט 5 דלתות כנראה שניקח מליסינג כי התקציב שלנו בסביבות 55000
אנחנו נאלצים לקנות ממגרש כי אנחנו חייבים לעשות טרייד אין על הרכב הישן שלא מצליחים למכור
על איזה חברות/ מגרשים אתם יכולים להמליץ?
אני יודעת שבאופן כללי זה אף פעם לא מומלץ אבל אין לנו ברירה כרגע
אז מה אתם אומרים?
נשמע שלהרבה מכם יש כאן ניסיון מכובד...
תודה