Jump to content

פלסרונית

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פלסרונית

  1. אני ובעלי רוצים לקנות פורד פוקס 2006 אוטומט 5 דלתות כנראה שניקח מליסינג כי התקציב שלנו בסביבות 55000 אנחנו נאלצים לקנות ממגרש כי אנחנו חייבים לעשות טרייד אין על הרכב הישן שלא מצליחים למכור על איזה חברות/ מגרשים אתם יכולים להמליץ? אני יודעת שבאופן כללי זה אף פעם לא מומלץ אבל אין לנו ברירה כרגע אז מה אתם אומרים? נשמע שלהרבה מכם יש כאן ניסיון מכובד... תודה
×
×
  • תוכן חדש...