שלום לכולם ,
כמו שאתם רואים זאת ההודעה הראשונה שלי בפורום :]
שמי מאריק , מחיפה (בן 17) , מוקף מאז הילדות במכוניות פאר (עכשיו R8 AUDI, BMW X6A וטויוטה קורולה החדשה חח)
מאז שאני זוכר את עצמי תמיד אהבתי מכוניות , יודע הרבה אליהם אבל לא על המנוע וכל הקשור לזה ואשמח ללמוד.
אם מישהו יכול להגיד לי מה זה צ'יפ למנוע אני אשמח (חיפשתי בפורום ולא מצאתי).
ואם מישהו יכול להביא לי קישורים למדריכים על הרכב (מנוע וכל מה שקשור לזה) שאני יוכל ללמוד קצת אני אפילו עוד יותר אשמח :]