האוטו אצלי כבר כמה שנים טובות ומעולם המזגן שלו לא עבד. פעם, לפני כשנה, הלכתי איתו למוסך שמתמחה במזגנים שמילא לי גז, ובאמת האוטו חזר לקרר אבל לאחר כמה ימים הוא חזר פשוט להוציא אויר חם ומגעיל. אני אסביר - המזגן מוציא אויר, לא מפריע לנסיעה ולא גורם לרעידות, הבעיה היחידה היא שהוא פשוט לא מקרר/מחמם...
אני יודע שגז זו לא הבעיה ולא נראה לי שהמדחס הוא הבעיה כי המזגן כן מוציא אויר בעוצמה טובה (אבל שוב, אני לא מבין בזה, לכן אני מתייעץ איתכם).
אגב, לא יודע אם זה חשוב, אבל כשאני מפעיל את המזגן האוטו מתחיל לעשות צלילים של שאיבת אויר ארוכים ומוזרים מאד שיוצאים מכיוון המזגן (אני וחברים תמיד צוחקים שזה נשמע כמו מישהו בהתקף אסטמה). אציין שבעת הצלילים אין שינוי באיכות הנסיעה, הסחיבה של האוטו ועוצמת האויר שיוצאת מהרכב.
תודה לכל העוזרים!