Jump to content

crazyd

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של crazyd

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כן, בדיוק, הצמה הזו. והרדיו דיסק שלי זה JVC
  2. אז ככה, אחרי כמה בעיות בשמיעה ובתפעול של הרדיו-דיסק שלי גיליתי שהבעיות נובעות מזה שהכבל שמחובר אליו (ומחבר אותו למצבר, לרמקולים וכד') קרוע ופגום בחלק מהמקומות. למישהו יש מושג איך קוראים לכבל הזה, איפה אפשר להשיג כזה חדש וכמה זה יעלה לי? תודה לעוזרים
  3. לצערי אני לא מבין גדול בנושא... אבל ת'כלס תחשוב שאתה שולף ת'רדיודיסק (כלומר את הרדיודיסק בשפה של וואחשים) וחצי מהכבלים שאמורים להיות שם חסרים... ***בשביל מה השלוש נקודות האלה?*** ***אם ברצונך להיות חלק מהקהילה אנא הפקד על שפה תקנית וקרא את כללי הפורום***
  4. יש לי מיצובישי סופר לנסר 96' שקניתי לפני כארבע שנים. לפני כשנה המערכת סאונד שלה (שהיתה מעולה ובערך הדבר הכי טוב ברכב הזה) התחילה לזייף... כרגע המצב הוא שרק צד אחד של הרמקולים מאחורה עובד ושומעים (גם כששני הרמקולים עבדו) רק את צד ימין+אמצע של השיר (את כל מה שאמור להתנגן בצד שמאל לא שומעים, בלי קשר לרמקולים עובדים או לא). בגלל שהרדיו דיסק היה מתאפס לאחר כל כיבוי של הרכב החלטתי לבדוק את החיוט של הרדיו דיסק והתגלה לפניי כאוס מוחלט של כבלים חתוכים ואיזולירבנד שמראה על הזנחה רצינית של הבחור שממנו קניתי את הרכב. אני לא יכול לסדר לא את בעיית הרמקולים שלא עובדים ולא את בעיית האיפוס בגלל שיש כבלים שפשוט חסרים או חתוכים מאד ככה שאי אפשר לחבר להם כלום. אני מניח (ואם אני טועה אנא תקנו אותי) שאני צריך להחליף את כל הכבל העבה שמכיל את כל הכבלים הקטנים שמחברים את הרדיודיסק למצבר ולשאר הרכב. השאלה שלי כמה דבר כזה אמור לעלות והאם זה בכלל פרקטי לעשות את זה? נ.ב. אני רוצה לעשות את זה גם כי הרדיו-דיסק הוא מעולה ועובד יופי ואני מאד מרוצה ממנו וגם כי הרמקולים מעולים ועד לפני שנה לא היו לי איתם שום בעיה וחבל לי להחליף את הכל רק בגלל שטות. תודה לעוזרים
  5. אוקיי, אז במילים אחרות, הכל יכול להיות מקולקל... יכול להיות שתקלה במדחס תגרום לאיבוד גז? אגב, גז המזגנים קשור גם לחימום המיזוג? כי הבנתי שאני מכוון את המזגן על חום, החום מגיע מאיזשהו צינור מים באיזור של המנוע ואין לו קשר לגז... אני שואל כי בחורף המזגן גם לא מחמם, הוא פשוט מכניס אויר בטמפ' של הסביבה בחוץ.
  6. האוטו אצלי כבר כמה שנים טובות ומעולם המזגן שלו לא עבד. פעם, לפני כשנה, הלכתי איתו למוסך שמתמחה במזגנים שמילא לי גז, ובאמת האוטו חזר לקרר אבל לאחר כמה ימים הוא חזר פשוט להוציא אויר חם ומגעיל. אני אסביר - המזגן מוציא אויר, לא מפריע לנסיעה ולא גורם לרעידות, הבעיה היחידה היא שהוא פשוט לא מקרר/מחמם... אני יודע שגז זו לא הבעיה ולא נראה לי שהמדחס הוא הבעיה כי המזגן כן מוציא אויר בעוצמה טובה (אבל שוב, אני לא מבין בזה, לכן אני מתייעץ איתכם). אגב, לא יודע אם זה חשוב, אבל כשאני מפעיל את המזגן האוטו מתחיל לעשות צלילים של שאיבת אויר ארוכים ומוזרים מאד שיוצאים מכיוון המזגן (אני וחברים תמיד צוחקים שזה נשמע כמו מישהו בהתקף אסטמה). אציין שבעת הצלילים אין שינוי באיכות הנסיעה, הסחיבה של האוטו ועוצמת האויר שיוצאת מהרכב. תודה לכל העוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...