Jump to content

עידיתh

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עידיתh

  1. שלום, אני גרה בתל אביב ומתחילה עבודה בירושלים. אצטרך לסוע כל יום הלוך וחזור. אני מחפשת רכב קטן (בגלל החנייה בתל אביב) וחזק, שיעמוד בנסיעות המרובות והתלולות. חשוב לי שיהיה אוטומט, בטוח, עם צריכת דלק לא גבוהה. התקציב שלי הוא עד 50,000 ש"ח. התלבטתי בין יונדאי גסט עליה שמעתי דיווחים אוהדים מחד ו"תתרחקי" מאידך, לבין דייהסטו סיריון- אבל אני אשמח לשמוע עוד כמובן. זה רכב ראשון שלי כך שאני די קלולס. אני מתחילה את העבודה מיידית, אז עצות מהירות יתקבלו בשמחה. תודה רבה, עידית
×
×
  • תוכן חדש...