Jump to content

baomer26

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של baomer26

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום יש לי שאלה אולי אם יכולים לעזור לי אז ככה יש לי רכב שאני אמור להגיש אותו ךטסט בעוד שבועיים הבעיה היא שהאוטו רשום על שם אחותי ולא על שמי והיא חיילת השאלה היא עם אני יכול להכניס את האוטו לטסט בעצמי
×
×
  • תוכן חדש...