שלום לכל חברי הפורום!
הודעה ראשונה אבל בהחלט לא אחרונה.....
אבקש את עזרתכם בבחירה בין שני רכבים ספציפיים שכנראה את אחד מהם אקנה בתחילת השבוע הקרוב:
1.פורד פיאסטה שנת 2001
ידני clx 1300
130,000 ק"מ
יד שניה (מליסינג יד 1, ופרטי יד 2).
טסט עד פברואר 2011
ריח רע בחימום ולכן נחסמה אפשרות לחימום דרך המנוע. טיפולים במוסכים פרטיים.
15,000 ש"ח
2.פולקסווגן פולו שנת 1997
אוטומט 1600 75 כ"ס
147 אלף ק"מ
יד שניה מפרטי
טסט עד ינואר 2011
סדק בדשבורד, בעיה בנ"מ,חלודה על הגג. טופל במוסך מרכזי.
14,000 ש"ח
שניהם ללא תאונות
דרושים לנסיעות קצרות בית-עבודה ופעם בשבועיים נסיעה ארוכה, כ150 ק"מ
לא חשובים הביצועים, העיקר מינימום עלות (דלק,טיפולים,חלפים) ועד כמה שאפשר מקסימום אמינות.
מה דעתכם?
תודה מראש, טל