שלום
אני בעל שברולט אוואו 03, לאחרונה החלטתי לשדרג את הרכב, מעבר לרצון להתקדם, מאוד לא אהבתי את האיכות הזולה של הרכב, פלסטיקה פשוטה, ובאופן כללי תחשוה של רכב "קל", לא יציב ולא מתקדם. כמובן שבעבור המחיר שלו הוא היה שווה כל רגע.
כרגע התקציב שלי עומד על 80,000 אף לא הייתי מתנגד לחסוך עלויות ולמצא רכב במחיר טיפה נמוך יותר...
אני מחפש רכב 1600 "כבד" יותר, שנת 07-08, ואני נהג בעיקר של פקקי גוש דן ולא אתנגד לאבזור מפנק ויופי על פני אופי.. (כמובן שאם יש יחד אז עדיף )
לאחר ששברולט אופטרה היתה חלופה (מחיר מאוד זול ביחס לדרישות שלי) אך נפסלה בעקבות שתיית דלק מוגזמת,
ההתלבטות הגדולה שלי היא בין סובארו B3 5 דלתות, לבין סוזוקי SX4, שתיהן שנת 2008.
למה סובארו? כי זו סובארו, קפיצה אדירה, רכב שנראה טוב, מתנהג טוב לטעמי, נתונים טובים, אז למה לא? לצערי בעל מנוע 1500 שמספק ביצועים מעט נמוכים, ואבזור סטנדרטי ביחד למחיר אך נמוך יותר מהסוזוקי.
למה סוזוקי? בעיקר כי היא הפתיעה אותי, שוב קפיצה גדולה, מאובזרת טוב יותר, ועם מנוע 1600 בסביבות אותו המחיר, שבכל זאת מספק ביצועים טובים יותר מהסובארו. אז למה לא? מעבר לכך שקשה למצא, זו לא סובארו
כל מה שאני מדבר עליו הוא בעיקר "על הנייר" ויתכן ואני טועה, לכן אני צריך את עזרתכם, אני נוטה לכיוון הסובארו, מי לדעתכם עדיפה? למה? וכמובן שאשמח לשמוע כיוונים חדשים והמלצות על רכבים אחרים בטווח המחיר ואף נמוך מכך...
אגב יש לי הזדמנות מציאה לקורולה 2008 ב 80 אלף עם קילומטרז מצחיק של 20 אלף, אבל אני שונא את התיבה הרובוטית שלה! האם עדיפה?
תודה תודה תודה לעוזרים והממליצים!