Jump to content

מוני40

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מוני40

  1. שלום לחברי הפורום, אני צריך את עזרתכם בנוגע לרכב שנת 1997 אשר גמר את חייו וההשקעה בלתקן אותו לא משתלמת. בעקרון האוטו חונה ברחוב ואני מעוניין להיפטר ממנו. אם אשאיר אותו לחנות ברחוב אזי העיריה תשלח מכתבים ותגרור לחנין שבו אצטרך כנראה לשלם קנס ודמי אחזקה. גריטה לא אפשרית כי האוטו בן פחות מ 15 שנה. הבנתי שיש אפשרות למכור את האוטו לפירוק אך לא הבנתי מה הנוהל כאן והיכן מוצאים מקום כזה (באיזור המרכז). האם צריך להעביר בעלות ? האם יש פרוצדורה במשרד הרישוי (לא מצאתי כלום באתר שלהם) ? אודה לכל מידע ! מוני
×
×
  • תוכן חדש...